دیدار هیات مالزیایی از دانشگاه علم و فرهنگ

هیاتی مرکب از مدیران و نمایندگان وزارت علوم و دانشگاه‌های مالزی با هدف بررسی زمینه های همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و فرهنگی بین دانشگاه‌های مالزی و دانشگاه علم و فرهنگ از دانشگاه دیدار و با مسوولان گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛ به منظور توسعه ارتباطات بین‌المللی و با هدف تعامل بیش‌تر با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور، هیاتی مرکب از مدیران و نمایندگان وزارت علوم و دانشگاه‌های مالزی به سرپرستی دکتر شهین‌الدین شریف - مدیر خدمات آموزش جهانی مالزی-، روز پنجشنبه (16 اسفندماه) از دانشگاه علم و فرهنگ دیدار کردند.

در این دیدار زمینه‌های همکاری مشترک تبیین و گفت‌وگوهای مهمی درخصوص چگونگی توسعه همکاری‌های آموزشی، تبادل استاد و دانشجو، پروژه‌های پژوهشی و فرهنگی بین دانشگاه‌های مالزی، جهاددانشگاهی و دانشگاه علم و فرهنگ صورت گرفت.

در این نشست؛ هیات مالزیایی در جریان ظرفیت‌های دانشگاه قرار گرفت و با دستاوردهای جهاد دانشگاهی آشنا شد و در حاشیه نیز از دومین نمایشگاه هنرهای اسلامی «تذهیب و نگارگری» دانشجویان دانشکده هنر و معماری و همچنین پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع نرم فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ دیدار کردند.